PUBLICERAT:
2026-06-10, kl: 21:09
"Du är helt otrolig på att få det vackert, fint dekorerat och så fint upplagt. Imponerad av dig att du hunnit i den röra ni haft det sista Önskar fina Olivia all lycka framöver ..."
PUBLICERAT:
2026-06-09, kl: 20:00
"Vilket härligt studentfirande för fina Olivia! Jag tror pappa/morfar var med er på ett hörn o såg vilken underbar studentdag hon fick. Är så otroligt impad över att ni hann fixa o dona inför dagen i och med att flytten hem gick av stapeln precis innan. Jag önskar Olivia allt gott för framtiden med studier/jobb eller vad som väntar. Vi lyckades klämma in två olika studentfirande vi vart bjudna på i fredags sååå trevligt och lyxigt eftersom vår dotter tog studenten förra året. Kramar ..."
PUBLICERAT:
2026-06-09, kl: 18:28
"Som svar på Nilla Pettersson . Tack Nej klassens kassa stod för det, de har sålt kakor och kaffe och jag vet inte vad för att ha till flak, musik och studentfrukosten (jag erbjöd mig handla och fick låna tält av våra vänners föräldrar) . Olivia och hennes klasskompisar dukade och pyntade. Blev så bra ..."
PUBLICERAT:
2026-06-08, kl: 16:49
"Som svar på Filur . Min mamma och svärmor bakade, mamma gjorde rörorna och jag det andra :) (Frukosten köpte jag och Olivia ihop men den var ju inget att tillaga, bara lägga upp)."
PUBLICERAT:
2026-06-08, kl: 16:41
"Buller och bång som det ska vara på en student fest ! Och morfar var såklart med på ett hörn, på ett sätt som ni bara kan känna i hjärtat. Lycka till med stegen framåt i livet Olivia , det blir bra hur du än väljer. Njut av sommaren och tjejresan . Och till dig Victoria så hoppas jag att du landat mjukt i hemmet och kan hämta andan nu . Tack för din ”snälleblogg ” !"
PUBLICERAT:
2026-06-08, kl: 15:45
"Åh, vad mysigt med studenten och så härliga minnen att ta med sig (både för er och Olivia). Hoppas hon får en fantastisk sommar och rolig resa till Spanien. Vad är hennes planer för hösten… om hon vet Kram Erika B ..."
PUBLICERAT:
2026-05-31, kl: 10:30
"... för egna pengar. Ska ut och åka inlines i eftermiddag också. Agnes vill åka med Olivia. Har tvättat, hälsat på Hanna, haft lite gravditetsbesök (berättar sen) etc. Det har varit fullt ös som vanligt! Nästa vecka också mycket på agendan. Bland annat ..."
PUBLICERAT:
2026-05-27, kl: 12:12
"Raffinaderiet i ryska Tuapse ska ha bombats igen, en flygbas för ryskt bombflyg i Voronezj och en flygplansverkstad i Taganrog. Utställningen i Fria Ukrainas Park bredvid den ryska diktaturens ambassad i Stockholm. En präst tillhörande den ryska ortodoxa kyrkan eldledde en dubbelstöt med ballistiska Iskander-M mot en fritidsanläggning i Odesa och har gripits av säkerhetstjänsten SBU. Tuapse Foto: olivia/Depositphotos Organisationer och projekt att stödja för att hjälpa Ukraina hittar ..."
PUBLICERAT:
2026-05-25, kl: 18:56
"Vad fina ni är allihopa och särskilt Olivia, wow!! Stort lycka till med inflyttningen i huset, hoppas allt flyter på så smidigt det bara går!"
PUBLICERAT:
2026-05-25, kl: 17:55
"Så ljuvligt fin Olivia var i sin klänning Är storleken normal på klänningen?"